PELAPIK TILAM-BVSM

KEBAIKAN PELAPIK TILAM BVSM HAIO


APA ITU PELAPIK TILAM BVSM?


Dalam sehari, waktu tidur yang diperlukan oleh badan orang dewasa adalah selama 8 jam. Ni adalah untuk pastikan badan kita mendapat rehat yang cukup. Tetapi adakah dalam tempoh 8 jam yang kita tidur tu, kita mendapat tidur yang berkualiti? Tidur lena? Bebas dari mimpi-mimpi yang membuat kita kerap terjaga di waktu malam? Adakah setiap pagi kita akan bangun denga rasa segar?


Susah kan nak dapat tidur yang selena itu. Waktu tidur pon kebiasaannya kurang dari 8 jam. Apatah lagi nak dapat tidur yang lena sampai pagi kan.


Hari ni cikgu Murni nak share sedikit info pasal Pelapik Tilam BVSM ni, atau nama sebenar dia BioVelocity Sleep Mate. Pelapik Tilam ni kalau kita tengok dengan mata kasar, kita akan nampak yang ia hanyalah sehelai kain biasa. Dan kita takkan boleh nampak aura atau tenaga disebalik sehelai kain ni.


BVSM ni sebenarnya terhasil dari kajian oleh sekumpulan Saintis Pakar Fizik dari Rusia. Bio Velocity telah diiktiraf sebagai Tenaga Perubatan (Energy Medicine). BioVelocity ni dihasilkan dengan memanfaatkan sumber alam semulajadi iaitu dengan menggunakan cahaya matahari Dhuha. Cahaya matahari Dhuha ni bermaksud cahaya matahari waktu pagi, sekitar waktu Dhuha. 


Mesti biasa dengar kan orang cakap matahari pagi ni elok untuk kesihatan. Orang dulu-dulu pulak, bila anak kecil atau bayi kena sakit kuning atau jaundice, biasa diorang akan suruh jemur anak tu bawah matahari pagi kan. Haa, jangan pulak pegi jemur bawah matahari terik pukul 12 tengah hari tu. Kesian baby.


Melalui teknologi berpaten, terhasillah pelapik tilam ni yang diseimbangkan dengan garam laut dalam dan disuntuik dengan cahaya matahari Dhuha. Macam mana ia disuntik?Adalah teknologi yang digunakan.


KESAN-KESAN PENGGUNAAN BVSM


Bila kita tidur menggunakan pelapik tilam BVSM ni, tenaga BV ni akan menggetarkan molekul air dalam badan kita, mengecilkan gumpalan darah dan mengembangkan saluran darah dalam badan kita. Apabila saluran darah mengembang, perjalanan darah akan menjadi lebih lancar dan mempercepatkan penyingkiran toksin dalam badan.

Untuk yang pertama kali mencuba BVSM, kebiasaannya akan rasa panas sebab saluran darah kita sedang mengembang. Tapi jangan risau, itu healing crisis yang kita akan alami sekejap je.






CARA MENGGUNAKAN BVSM

BVSM boleh digunakan sebagai pelapik tilam. 
Anda hanya perlu membentangkan BVM di atas tilam, kemudian boleh hampar cadar seperti biasa di sebelah atas BVSM ni.

Ataupon boleh juga digunakan sebagai selimut. Bila tidur menggunakan BVSM ni kita akan dapat rasa badan kita lebih ringan dan segar dari biasa. Dia juga akan buat kita rasa lebih bertenaga. 




Nak tengok testimoni pelapik tilam BVSM ni, boleh tengok kat SINI

Sebenarnya ada banyak lagi testimoni BVSM ni yang kita ada. Antara yang telah dapat kesan positif dari penggunaan BVSM ni adalah pesakit Cerebral Palsy, pesakit lumpuh, penghidap darah tinggi dan kencing manis, pesakit saraf dan ramai lagi.

Antara lain orang yang digalakkan untuk mencuba Pelapik Tilam BVSM ni adalah orang-orang yang mengalami masalah sukar untuk tidur malam, ataupon dipanggil insomnia. Bila kita tidak mendapat tidur yang berkualiti, atau kurang tidur, kita berpotensi untuk mendapat penyakit seperti darah tinggi contohnya.

Kebiasaannya orang yang kurang rehat atau banyak sangat berfikir, tekanan darah mereka akan mudah naik dengan mendadak kan. Benda ni tak elok untuk kesihatan badan. Tekanan darah tinggi ni jika kita tak control dari awal, bila dia terlampau tinggi, sesorang tu boleh kena pulak serangan angin ahmar, atau stroke. 


Jadi jom lah kita pastikan insan-insan yang kita sayang seperti ibu bapa kita contohnya sentiasa mendapat tidur yang berkualiti setiap malam dengan menghadiahkan mereka sehelai pelapik tilam BVSM ni.


Seperti yang saya terangkan dekat atas, aura dari pelapik tilam BVSM ni membantu mengembangkan saluran darah kita. So, jantung kita tidak perlu bekerja terlalu kuat untuk mengepam darah ke seluruh badan. Secara tak langsung tekanan darah kita juga akan lebih stabil.


Sekarang ni ada SPECIAL PROMOTION untuk sesiapa yang grab BVSM ni sekarang.


Harga Biasa BVSM ni


1 unit = RM1404

2 unit = RM1974

JIMAT RM834!


Sangat jimat kalau terus grab 2 unit BVSM ni tau. Satu boleh guna untuk diri sendiri, satu hadiahkan dekat ibubapa, satu lagi hadiah untuk mertua. Haa, terbaik kan. 

Promosi ni sah sehingga 30 September 2019!


Whatsapp "Promo BVSM + FREE gift" sekarang ke nombor kat bawah ni untuk grab BVSM terlajak jimat ni!

013-5919520
013-5919520
013-5919520



Hai & Good day everyone!

Ramai yang duk tertanya-tanya kan, betul ke pelapik tilam BVSM ni boleh sembuhkan macam-macam penyakit. Macam tak logik je kan. Sejenis selimut je pun!

BVSM ni adalah sejenis kaedah alternatif dan cara kita untuk berikhtiar sembuhkan sakit-sakit kita. Memang setiap penyakit yang datang tu hanya Allah jua lah yang berkuasa menyembuhkan dan BVSM hanyalah sebagai sebahagian dari usaha kita. Walaubagaimanapun, rawatan doctor jugak kene diteruskan lah.

Hari ni saya cuma nak share beberapa testimoni atau feedback dari beberapa pengguna BVSM. Mereka yang pernah guna dan pernah rasa kesannya.

Real people and real testimony...
.
.
.



























































































Munirah
013-5919520





Image result for BVSM



Antara keistimewaan Bio Velocity Sleep Mate ini:

ü  meningkatkan kadar metabolisme badan kita mengaktifkan sel-sel berfungsi
ü  menggalakkan peredaran darah
ü  meningkatkan daya tahan tubuh dan meningkatkan sistem imun
ü  meningkatkan tahap tenaga
ü  menstabilkan emosi dan mengurangkan tekanan
ü  re-energizes, pembaikan dan meremajakan sel-sel
ü  meningkatkan daya hidup
ü  meningkatkan keupayaan penyembuhan semulajadi
ü  mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal
ü  melegakan keletihan dan kesakitan
ü  merangsang dan mengawal sistem saraf autonomik
ü  menggalakkan fungsi jantung
ü  menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti



InsyaAllah BVSM ni berupaya menyihatkan dan mengurangkan risiko penyakit. Antara penyakit yang boleh dirawat seperti sakit saraf, gout, stroke dan macam-macam lagi.

Mungkin ada yang kata, wah, macam tu tak perlu jumpa doktor lagi lah.

Diingatkan, perlu dapatkan rawatan doktor juga, BVSM ini sekadar ikhtiar dan kaedah rawatan alternatif. Sebab ada antara testimoni yang beransur sihat dan kuat setelah guna pelapik tilam ini. Yang penting tidur lena dan berkualiti kerana tidur yang tidak berkualiti boleh mengundang pelbagai penyakit lain.


Cara Penjagaan
BV Sleep Mate boleh dicuci setahun sekali. Gunakan bahan pencuci kain yang berorganik untuk mencuci dengan tangan secara lembut dan keringkan di bawah matahari. Dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja.

Cara Penggunaan
Bukakan dan letakkan BV Sleep Mate di atas tilam. Letakkan empat tali elastik ini di setiap sudut tilam.

Cepat dapatkan promosi hebat ini dengan harga istimewa.




Whatsapp
013-591 9520

MUNIRAH

34 comments:

  1. harga tilam bvsm
    bvsm tipu
    bvsm penipu
    pelapik tilam bvsm
    testimoni bvsm
    harga bvsm hai o
    bio velocity sleepmate penipu
    apa itu bvsm

    ReplyDelete
  2. harga bvsm hai o
    bvsm penipu
    testimoni bvsm
    bvsm harga
    kelebihan bvsm
    bio velocity sleep mate tipu
    bio velocity sleepmate testimoni
    harga selimut bvsm

    ReplyDelete
  3. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    harga bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga selimut bvsm

    ReplyDelete
  4. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    harga bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga selimut bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete

  5. harga bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    kelebihan bvsm

    bvsm testimoni

    harga selimut bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  6. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    harga bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga selimut bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  7. bvsm penipu

    bvsm testimoni

    bvsm hai o

    harga selimut bvsm

    harga selimut ajaib bvsm

    apa itu bvsm

    selimut bvsm tipu

    harga bvsm

    ReplyDelete
  8. bvsm penipu

    bvsm testimoni

    bvsm hai o

    harga selimut bvsm

    harga selimut ajaib bvsm

    selimut bvsm tipu

    apa itu bvsm

    harga bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  9. bvsm penipu

    bvsm testimoni

    bvsm hai o

    harga selimut bvsm

    harga selimut ajaib bvsm

    selimut bvsm tipu

    apa itu bvsm

    harga bvsm

    ReplyDelete
  10. bvsm penipu

    bvsm testimoni

    bvsm hai o

    selimut bvsm tipu

    harga selimut bvsm

    harga selimut ajaib bvsm

    harga bvsm

    kesan bvsm

    ReplyDelete
  11. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    bvsm testimoni

    harga bvsm hai o

    kelebihan bvsm

    bio velocity sleep mate harga

    ReplyDelete
  12. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    bvsm testimoni

    harga bvsm hai o

    kelebihan bvsm

    bio velocity sleep mate harga

    ReplyDelete
  13. bvsm penipu

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    selimut bvsm tipu

    bvsm hai o

    harga selimut ajaib bvsm

    harga selimut bvsm

    harga bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  14. bvsm penipu

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga selimut bvsm

    bvsm hai o

    harga selimut ajaib bvsm

    bvsm untuk ibu mengandung

    selimut bvsm tipu

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  15. bvsm penipu

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    kebaikan bvsm hai o

    harga selimut bvsm

    bvsm harga

    harga selimut ajaib bvsm

    bvsm selimut ajaib

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  16. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    harga bvsm hai o

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga selimut bvsm

    ReplyDelete
  17. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    harga bvsm hai o

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga selimut bvsm

    ReplyDelete
  18. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    harga bvsm hai o

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga selimut bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  19. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    harga bvsm hai o

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga selimut bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  20. kebaikan bvsm hai o

    selimut bvsm hai o

    selimut hai o tipu

    bvsm penipu

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    harga bvsm hai o

    bio velocity sleep mate harga

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  21. kebaikan bvsm hai o
    selimut bvsm hai o
    selimut hai o tipu
    bvsm penipu
    bvsm testimoni
    kelebihan bvsm
    bio velocity sleep mate harga
    apa itu bio velocity
    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  22. bvsm penipu

    bvsm testimoni

    kelebihan bvsm

    bvsm harga

    bvsm hai o

    selimut bvsm tipu

    kebaikan bvsm hai o

    bvsm stg

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  23. selimut hai o tipu

    bvsm selimut ajaib

    bio velocity sleep mate review

    bio velocity energy

    selimut bvsm tipu

    bvsm untuk ibu mengandung

    bagaimana bvsm berfungsi

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  24. selimut hai o tipu

    bio velocity sleep mate review

    bvsm selimut ajaib

    cara penjagaan bvsm

    bio velocity energy

    bagaimana bvsm berfungsi

    hai o product

    barangan produk hai o

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  25. bvsm penipu

    demo bvsm

    selimut bvsm tipu

    tilam ajaib bvsm

    bio velocity sleep mate review

    youtube bvsm

    bvsm selimut ajaib

    bvsm kanser

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  26. selimut bvsm tipu

    testimoni selimut bvsm

    bvsm untuk ibu mengandung

    rebate bvsm

    bvsm selimut ajaib

    demo bvsm

    testimoni bvsm stroke

    harga bvsm 2018

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  27. bvsm testimoni

    selimut bvsm tipu

    testimoni selimut bvsm

    bvsm selimut ajaib

    harga bvsm 2018

    bvsm kanser

    bio velocity sleep mate review

    tindakbalas bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  28. bio velocity sleep mate review

    bvsm selimut ajaib

    bio velocity energy

    selimut bvsm tipu

    bvsm untuk ibu mengandung

    bagaimana bvsm berfungsi

    hai o product

    testimoni selimut bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  29. bio velocity sleep mate review

    hai o kuching

    hai o online store

    cara penjagaan bvsm

    sahajidah hai o stokis

    sahajidah hai o melaka

    kosmetik hai o

    hai o product

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  30. bvsm testimoni

    selimut bvsm tipu

    harga bvsm 2018

    bvsm untuk bayi

    video bvsm

    testimoni selimut bvsm

    tilam ajaib bvsm

    selimut bvsm penipu

    sahajidah hai o melaka

    cara daftar ahli hai o

    kosmetik hai o

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  31. bvsm testimoni

    selimut bvsm tipu

    harga bvsm 2018

    bvsm untuk bayi

    video bvsm

    testimoni selimut bvsm

    tilam ajaib bvsm

    selimut bvsm penipu

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  32. bvsm testimoni

    selimut bvsm tipu

    harga bvsm 2018

    bvsm stg

    bvsm selimut ajaib

    video bvsm

    bvsm untuk bayi

    tilam ajaib bvsm

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  33. bvsm testimoni

    selimut bvsm tipu

    bvsm stg

    testimoni selimut bvsm

    harga bvsm 2018

    bio velocity sleep mate review

    bvsm untuk bayi

    harga tilam terapi

    bvsm kelantan

    ReplyDelete
  34. bvsm testimoni

    selimut bvsm tipu

    bvsm stg

    testimoni selimut bvsm

    harga bvsm 2018

    bio velocity sleep mate review

    bvsm untuk bayi

    harga tilam terapi

    bvsm kelantan

    ReplyDelete